2011. február 14., hétfő

Babaház

Lili már régóta kér, hogy csináljak neki egy babaházat, mivel a játékboltokban kaphatók elég rondák és drágák. Így készült neki ez a házikó. Alap a scrap-kreatúrás babaház(csütörtöktől lesz megvásárolható a webáruházból), ezt kívülről lefestettem a kisasszony kérésére világoskékre (végre megyünk kifelé a rózsaszín korszakból...:D). A belseje pedig így készült:

domborítómappába beleraktam a méretre levágott BG maradék papíromat, ez lett a szőnyeg az emeletre, a szinteket külön-külön beborítottam mintás papírokkal, a földszintet rögtön kétfélével is, mintha igazi tapéta lenne:). A csillárok sbk-s és prima virágokból vannak, a "vezetékük" és az "égőjük" pedig gyöngyből, ezeket drótra fűztem, majd a fehér méretre vágott kartonokat a közepüknél kilyukasztottam, és belefűztem a drótot, kétoldalú ragaccsal rögzítettem, majd felragasztottam a földszintét a szőnyegezett szint alá, a tetőtérét pedig a tető belső felére. A "képek" a szobákba maradék papírokból és Bo Bunny kaparósmatricákból készültek, a keretük karton TH repesztőfestékkel lekenve, illetve színes kenderzsinórok. A "tükör" Gabi fiam ötletére alufóliából készült, a kerete kreatúrás chipboard szintén TH repesztőfestékezve. A tetőre a cserepek Atyus ötlete alapján Fiskarsos szélvágóval készült piros kartonból, amit előzőleg egy kicsit maszatoltam TH Distress inkkel. A függönyök organza- és szaténszalagból vannak, a karnisok fogpiszkálók eredetileg:) A házra kívülről került még fehér kartonból kivágott "dísztégla", ne legyen annyira sima kívülről sem:)
Ha már elkészült, és úgyis használtam Tim Holz festéket és tintákat, indítom a SSSC kihívásán:)

Részletfotók:














9 megjegyzés:

Tipitá írta...

Nagyon szépséges!! Mennyi apró munka van rajta!

Bea írta...

Nagyon szupi lett. :-) Bár a kreatúrán még nincs fent, de csütörtökre remélhetőleg felkerül. :-) Puszi

G Peplow írta...

Ragyogó babák ház, nagyon tetszik: 0)

Kathy írta...

Wow! This is stunning and so much work. I love all of your details and paper selection and design. Awesome work! Thanks for playing along with us at Simon Says Stamp Challenge. :)

kreatívhit írta...

Pompás! Nagyon klassz lett.

debby4000 írta...

So adorable and gorgeous too.
Thank you for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

Osli írta...

Imádom minden részletét! Mennyi szépséges apróság. Jó nézegetni, felfedezni. Le a kalappal!

Ann Kristin írta...

This is a great project! Awesome idea!

Névtelen írta...

It’s really a nice and helpful piece of information. I’m glad that you shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

paxil