A nosztalgia jegyében

Amióta az eszemet tudom, mindig kérdezgettem anyutól, hogy hol készült ez a kép. Sajnos, nem emlékezett rá, így nagyon meglepődtem, amikor tavaly felfedeztem ugyanazt a kutyát a vidámparkban elbújva a dodgem épülete mellett. Rögtön eszembe is jutott ez a régi kép, és csináltam egy fotót a szoborról, csak most nem mi a testvéremmel, hanem a gyerekeim ülnek rajta. Így született most meg ez a duplaoldal. Az jól látszik, hogy a kutyus nem öregedett semmit az eltelt hosszú évek alatt, de én...
A háttér sima rajzkarton pasztelkrétázva és pecsételve a találkozón kapott kör alakú bélyegzővel. A képalátét hobbyművészes duplaoldalú karton, nekem nagyon megtetszett a struktúrája, bár a fényképen nem igazán érvényesül. A csipkéket egy kicsit megbarnítottam folyékony krétával, a barna organzaszalagra pedig fa betűmatricákat ragasztottam. Egy kevés részlet:






Itt a harminc évvel későbbi fotó. A háttér ugyanúgy készült, nagyjából az oldal is, csak erre nem raktam csipkét, hiszen ez nem olyan öreg, múlt évezredi kép:)



Egy pár közeli kép:








3 megjegyzés:

M 2008. október 8. 16:46  

Nagyon jók az oldalak, hogy szinte ugyanabból mennyire más oldalak születtek. A történet meg szinte hihetlen :) Micsoda szerencse, hogy így megtaláltátok a kutyát! Képzelem, mekkora lehetett az öröm :)
Marcsi

Tina 2008. október 8. 21:04  

Fantasztikus ez a két kép együtt, nagyon szeretem az "egykor-most" képpárokat, valahogy olyan meghatóak, bármi is legyen rajtuk... Nagyon szépeket csináltál belőlük, gratulálok!!

blog4scrap 2008. október 13. 14:51  

Szia!
Ma este indul egy új blog, amely a http://www.blog4scrap.blogspot.com címen lesz elérhető. Rendszeresen lesz freebie, kihívás, inspiráció, minden, ami kell!
Ha érdekel, ma este kukkants be hozzánk, szeretettel várunk!
Didó és Kuznyec

Google Website Translator Gadget

Köszönöm, hogy erre jártál, és megtiszteltél a figyelmeddel!

Idő

erre nagyon büszke vagyok:)

és erre is:)

Üzemeltető: Blogger.