2009. május 11., hétfő

Twilight - Linsey kihívására

A könyvet olvasva nekem az ugrott be elsőre, hogy mintha a tizenéves önmagamat látnám. (Persze nem külsőre, mert szép az sosem voltam:) ) Én is képes voltam - sőt, a mai napig is képes vagyok - elesni egy fűszálban is, ezért a tornaórák nekem is mindig gondot okoztak. Az egyik évben meg is akartak buktatni belőle, csak az ofő kiharcolta, hogy azért egy kettest kapjak, különben ismételni kellett volna az évet... A labdától még mindig félek, ezért a gyerekekkel nem szoktam focizni, labdázni, inkább ilyenkor jó messzire elkerülöm őket... Ezt a rettegős hangulatomat próbáltam visszaadni, nem tudom, mennyire sikerült...

1 megjegyzés:

Linsey írta...

Örülök, hogy ennyiféle megközelítésből készülnek oldalak. tetszik, hogy a saját magadra ismertél a filmben, s ezt hoztad az oldalon is. Nagyon ötletes! Köszönöm, hogy játszottál!:)