Egy kis játék


Játékra hívom az olvasóimat :) Az augusztusi SBK kithez jár egy pár horgolt virág. Mivel a kit papírjaihoz nagyon passzoló horgolófonalaim vannak, elkezdtem a virágok sorozatgyártását.

Mivel annyit gyártottam már, hogy nem fogom tudni hova tenni, ezért gondoltam, kisorsolom egy részüket a jelentkezők között. A fenti képen látható egy pár prototípus, de természetesen számtalan variáció van még : öt-hat-hét szirmos, szimpla, dupla, tripla... a színek pedig fehér, vanília (a középsők a képen), narancssárga (?) a jobb szélén és sötétbordó (baloldali)

Úgy gondoltam, 5-5 virágot fogok adni a három nyertesnek, de ha nagy lesz az érdeklődés, akkor még gyártok egy párat...:D

Jelentkezni erre a bejegyzésre tett megjegyzéssel lehet.

Szóval, várom a jelentkezőket 27. éjfélig, a sorsolás pénteken délelőtt:)
Jó játékot!

23 megjegyzés:

Rika 2009. augusztus 22. 15:41  

Azta! Hát ezek gyönyörűek! Ki nem hagynám a lehetőséget! Köszi a játékot!

Ányi 2009. augusztus 22. 16:00  

Ó, de kedves vagy, hogy felajánlod ajándékba a virágocskáidat :-) Szeretnék én is adni magamnak egy lehetőséget, ha te már megadtad ;-) Köszi :-)

Hoffmann 2009. augusztus 22. 16:23  

Éva! Hogy te milyen ügyes vagy!!! Irigyellek, hogy ilyet is tudsz. Gyönyörűek a virágok! És köszi a játékot! Noé

Szunyo 2009. augusztus 22. 16:55  

Igen, igen, nagyon szépek, nekem is tetszenek!
Örülnék egy-két ilyennek! ;)) Köszi a lehetőséget!

Adri 2009. augusztus 22. 16:56  

Én is szeretnék pályázni ezekre a csodaszép virágokra! Nagyon ügyes vagy! Köszönöm, hogy játszhatok!

Timcsoca 2009. augusztus 22. 17:44  

Gyönyörű virágok, nagyon ügyes vagy!! Köszönöm a lehetőséget!:)

Linsey 2009. augusztus 22. 18:21  

Köszi a lehetőséget, szeretnék én is ilyen szépeket nyerni! Nagyon ügyes vagy!

Esetleg rendelésre nem készítesz egész véletlenül?:)

kisvirág 2009. augusztus 22. 18:25  

Szerintem is nagyon szépek. Szeretnék én is jelentkezni a lehetőségre. Köszi szépen a felajánlást!!

Merika51 2009. augusztus 22. 19:27  

Éva ezek nagyon jók!Szivesen sorba állok értük!!!!

Marcsi 2009. augusztus 22. 20:16  

Nagyon szépek ezek a virágok! Köszönöm én is a lehetőséget!
(No, ezért szeretnék én is megtanulni horgolni.)

Atyus 2009. augusztus 22. 21:02  

Tényleg csodaszépek. <3 Köszi a lehetőséget!

csuti 2009. augusztus 22. 21:12  

Nekem is nagyon tetszenek! Gyönyörűek a virágaid!

Izzie 2009. augusztus 22. 21:41  

Csodásak ezek a virágok!Ha mégsem nyerem meg őket :)),akkor hogy juthatnék ilyenekhez?Csinálnál rendelésre?Sajnos én nem tudok horgolni,de teljesen odáig vagyok a horgolt virágokért!Légy szi,légy szi,légy szi!
Köszi a játékot!

Ágika 2009. augusztus 23. 8:35  

Gyönyörűek ezek a virágok, én is gondolkodtam, hogy horgoltatok Anyuval párat...
Köszi a lehetőséget, ezennel jelentkezem a játékra!

BoBo 2009. augusztus 23. 11:30  

Húú Éva ezek nagyon szépek. Én is szívesen elfogadnék belőlük párat. Köszi a lehetőséget! Ahogy elnézem a tolongást, mindenkinek nagyon tetszik:-)))

Verus 2009. augusztus 23. 13:50  

Annyira szépek!De jó lenne megnyerni őket!

ilgya 2009. augusztus 23. 18:23  

Jaj de klassz virágok! Szívesen lennék a nyertesek névsorában.....

Mildici 2009. augusztus 23. 18:28  

Nagyon szépek a virágok, úgyhogy én is benevezek :-)

Dikó 2009. augusztus 23. 19:38  

Éva! Szuperek ezek a virágok. n is sorba állok értük, szeretném megnynerni őket.

Szilvi 2009. augusztus 23. 20:43  

Csodaszépek. Én is örülnék egy kis nyereménynek. Nagyon klassz a játék Éva! :)

Jovi 2009. augusztus 24. 18:07  

Jesszus, mennyit kellett lapoznom! Örülök, hogy mások is gerjednek a virágjaidra:) Én is szeretnék játszani!

Klári 2009. augusztus 25. 17:13  

Éva! Micsoda lavinát inditottál el! Ha még nem késő, én is benevezek!

Vera 2009. augusztus 26. 17:01  

Gyönyörűek,nagyon ügyes vagy! Én mondjuk csodálója vagyok minden horgolt dolognak tekintve, hogy nem tudok...gratulálok!!!! :)

Google Website Translator Gadget

Köszönöm, hogy erre jártál, és megtiszteltél a figyelmeddel!

Idő

erre nagyon büszke vagyok:)

és erre is:)

Üzemeltető: Blogger.