2010. március 9., kedd

és akkor az örömhír...

...legalábbis nekem:) Tamara felkért, hogy márciusban legyek a vendég DT tagja. Lehet ilyenre nemet mondani???:) Nagyon megörültem a felkérésnek, egyetlen problémám a szöveg megírása volt magamról. Ezzel már a gimiben is mindig bajban voltam, mikor nyelvórán biográfiát kellett írni...mi a fenét lehetne...főleg rólam...? Így ezt az uramra bíztam, ez annál is könnyebben mehetett, mivel angolul kellett írni:P
Szóval akkor a március második heti feladat az oldalon:
szerepeljen a munkán
domborítás
filc
és fólia vagy pausz.

Az én oldalam ilyen lett:

Részletfotók:



8 megjegyzés:

DAnett írta...

GARTULÁLOK!!! Fantasztikus hír! És nagyon jó kis "szöveget" hoztál össze (most olvastam) :) Az oldalad pedig szeritem CSÚCS lett! Nagyon tetszenek a filc virágaid, a visszafogott színvilág, és az elrendezés! :)

Balogh-Molnár Ibolya írta...

Én is gratulálok!!!
Az oldalad pedig nagyon tetszik, csúcs a fehér háttér a fehér filc virágokkal!!!

Joaniebolognie írta...

Congrats on the Guest DT at Sketches!{by tamara}......Your LO is beautiful!!!!

altalena írta...

Ó Évi, gratulálok! Gyönyörű lett az oldalad! Kiemelkedő munkát végzel, úgy örülök, hogy beválasztottak a csapatba!:)

eralilla írta...

Ennek szerintem mindannyian örülünk. Nagy nagy gratuláció! Alkoss továbbra is sok szépséget! Aztán mutasd is meg őket!

hAnd-i írta...

Gratula tőlem is... megérdemled... gyönyörűségeket szoktál alkotni... ez az oldalad is az...

éva judit írta...

én is gratulálok és gyönyörű lett az oldalad mint mindig:)

ScrapMona írta...

Gratulálok. Ott a helyet a csapatban. Ez az oldal ismét gyönyörű lett.