Egy rendhagyó képeslap

Már sok blogon láttam ilyen cipő formájú lapot, muszáj volt nekem is kipróbálni...:) És hogy valahova írni is lehessen, készült mellé egy "rendes" lap is.

Itt a lap:

itt pedig a cipő:

részletfotók:





Felhasznált anyagok: Cosmo Cricket papír, két díszgomb szintén CC ppírral borítva és lakkozva, csipke, Rayheres szalag, szaténszalag és gyöngytoll.
Ha már elkészült, akkor nevezem az EAC rózsaszín-zöld, a TT cipős és az EntreARTistesMagazine gombos kihívásán:)
Már csak azt nem tudom, kinek küldjem, és miért...:):D

11 megjegyzés:

Edit 2010. június 23. 9:15  

Éva! Ez a cipő gyönyörűszép!!! Megírnád a forrását? Szeretnék ilyet Én is! Köszönöm!!!

Viki 2010. június 23. 10:34  

Nagyon különleges a cipő és a képeslap is, olyan kis finomak! :)

Adri 2010. június 23. 10:38  

Jaj de jó! Jaj de jó! Nem is láttam még ilyet! Csodaszép!

Zs'Art 2010. június 23. 10:43  

Elképesztően gyönyörű! Nagyon szépek a papírok, és hozá tökéletesen illenek a kiegészítők. Szuper-szuper.

Jovi 2010. június 23. 13:20  

Ááááá, Éva, hihetetlen vagy! Az ötlet, a megvalósítás fantasztikus, gyönyörű, csudaszép!

Sally H 2010. június 23. 21:38  

totally stunning! love it! Thanks for joining us at TT this week!

debby4000 2010. június 25. 9:18  

Oh wow these are gorgeous, especially love the shoe.
luv
Debby

Monika 2010. június 27. 0:36  

This are two pieces of wonderful art- especially love the shoe.

Zoechaos 2010. június 28. 11:49  

Stunning work, the shoe is amazing very glamorous and the matching clutch just perfect.

éva judit 2010. július 1. 14:39  

Az a cipő azért nem semmi,Én még sehol nem láttam ilyet

Marianne 2010. december 11. 15:10  

Wow this is stunningly beautiful!!!! Thank you so much for joining my challenge at StampARTic wiht your incredible work!
Hugs, Marianne:)

Google Website Translator Gadget

Köszönöm, hogy erre jártál, és megtiszteltél a figyelmeddel!

Idő

erre nagyon büszke vagyok:)

és erre is:)

Üzemeltető: Blogger.