Gyuszi baba

Itt a pici Gyuszi babánk még csak fél éves volt... Olyan édi kép róla, nagyon szeretem ezt a fotót:)
BG recept szerint készült:
- 4 különböző kiegészítő (nekem van chipboard, virág, gomb és fonal)
- 3 különböző mintás papír (mindhárom a Capella kollekcióból való maradék:))
- 1-2 kép (itt most csak egy:))
EAC vázlat szerint csináltam, csak az alapkartont előtte jól megfújkáltam mistekkel. A BG papírokon kívül van még rajta sbk-s virág és levél, sizzixes virágszár, woodware gomb és Anchor hímzőfonal.

Részletfotók:


5 megjegyzés:

Jo (Boots the Monkey) 2010. november 27. 19:32  

Such a gorgeous layout, I love all the details and your baby is such a cutie !

Thank you for joining us at BasicGrey Challenges this week and Happy Christmas from the DT !

Hugs,

Jo x

miji 2010. november 28. 8:38  

très jolie page,bravo,m.

kreatívhit 2010. november 28. 13:59  

Mekkora fazon:) Kedves kis oldalt kerekítettél.

Rica 2010. november 29. 10:00  

A beautiful layout, fantastic inking, lovely details and what a cute baby you have.

Thanks so much for joining us at Basic Grey,
hugs Heather xx

Giò 2010. december 3. 20:37  

Only one word..... ADORABLE!!!
Thanks for joining us at BG challenge.
Hugs, Giò

Google Website Translator Gadget

Köszönöm, hogy erre jártál, és megtiszteltél a figyelmeddel!

Idő

erre nagyon büszke vagyok:)

és erre is:)

Üzemeltető: Blogger.