2011. május 25., szerda

Egy lap csak úgy



Nem tűntem el ám teljesen, csak nincs sok időm most blogot írni:) Ezt a lapot csak azért gyártottam, mert nagyon megtetszett egy külföldi blogon az ötlet. Mivel a zöldes pöttyös papírhoz egy sárkányt vagy dinót szerettem volna rakni, azt a neten keresett az egyik kolléganőm, azt paper piecing technikával készítettem el. Amúgy semmi különleges, ráadásul nem is alkalomra készült, tényleg csak az alkotásért...:)
Bo Bunny maradékokat használtam, továbbá fehérmagvú papírt alapnak, Tim Holz domborítómappáját és Rayheres gyöngytollat.

2 megjegyzés:

Gybogi írta...

nagyon jó lett, én is néztem ezt a lapot már a stempel1*1-on! nagyon édi ajándék szülinapra! kicsit eltűntél, de remélem hamar visszalendülsz a régi kerék vágásba és elhalmozol a csodaszép oldalaiddal!

Ritttus írta...

Hűűha! Ez nagyon tuti! Egyszer majd meg kell tanítanod, hogy hogyan készül!!!
szupi ajándékötlet olyan alkalomra, amikor nincs kéznél torta!!!