2011. június 8., szerda

Elballagtunk...

 ...mármint Lili az óvodából:) Az egyik anyukával kiötlöttük, hogy ezeket fogják kapni az óvónénik és a dadusok, az anyagokat beszereztem a Rayherben, aztán szépen meg is csináltam mindet. A két óvónéni egyforma ékszeres dobozkát kapott, a tetején a gyerekek fotójával. Munkatársaim azt mondták, úgy néz ki, mint egy habos torta, mivel a tetejére folyékony papírt kentem, ami száradás után merített papír jellegű lett, alulra Tante Ema textilt ragasztottam, a doboz belsejébe pedig szintén Tante Ema, csak papír változatban, került.



A dadusok pedig ilyen képkeretet kaptak:

A keret elkészítésének és hozzávalóinak leírását feltettem ide:)

6 megjegyzés:

Gybogi írta...

a lepkés keret a kedvencem! nagyon édes!!!!!!!

Gybogi írta...

ja és gratula a balágáshoz, hogy megy az idő, ugye? :)

NőiCsizma írta...

Ismét fantasztikusat alkottál, Éva!
Engem a képkeretek nagyon érdekelnének - hogyan és miből készültek - ha esetleg lenne egy kis időd, és közzé tennéd... de jó lenne...

Era85 írta...

Nagyon tetszenek a dobozok, de a képek se semmik! Gratulálok a ballagáshoz!

Ritttus írta...

A kis virágos keret csudajó!!! Annyira ügyi vagy!!!

Névtelen írta...

Szia!

A képkeret elkészítését sajnos nem találom. Le tudnád nekem írni? Quillinggel csinálok képeket, amiket képkeretbe szeretnék tenni, de úgy, hogy legyen előttük üveg, tehát ilyen mély keret legye. Esetleg lenne ötleted, hogyan lehetne elkészíteni? Előre is köszönöm szépen a segítséged! :) Dia