2012. április 14., szombat

Lemaradások

Nem is tudom, honnan kezdjem, olyan rég nem foglalkoztam a blogommal... Most inkább a legfrissebbeket jegyzem fel, a többit majd máskor:)
A legújabb őrületem a cipőgyártás:)
Ez volt az első. Aztán jött Marcsi esküvős enteriőrje, oda készítettem egy pár cuccot, köztük persze egy cipőt is:
Aztán jött a kígyóbőr cipellő, ehhez  már készült kesztyű és táska is:
Persze minden szigorúan papírból, meg egy kevés fém, ill. műanyag kiegészítőből:)

Vajon miért mondták a többiek, hogy nem vagyok normális...:):)

3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Uh, ezek oltári jók Éva, nem semmi, soha nem láttam még ilyesmit, ügyes vagy!

NőiCsizma írta...

Tőled mindig oltári ötletek jönnek! :)
Hiányoznak is az alkotásaid...

Fantasztikusan ügyes vagy!

Era85 írta...

Fantasztikus vagy! Az esküvői dekoráció fenomenális lett! Imádom az oltári ötleteid!!!!