2009. november 20., péntek

Egy díj:))


Rögtön három helyről is megkaptam: Merikától, Atyustól és Ágitól.

A tíz dolog, amit megosztanék Veletek:

1. Mindig első a családom, főleg a gyerekeim. Igazi anyatigris típus vagyok, ha kell, még egy birkózónak is nekimennék miattuk.
2. Nem igazán vagyok egy bőbeszédű, uram szerint ez az egyik legjobb tulajdonságom:) Ha nem muszáj, nem is nyitom ki a számat. Mondjuk ez a tulajdonságom nem volt túl nagy előnyömre egyetemista éveim alatt, főleg a filozófia vizsgáknál...
3. Órákig el tudok szöszmötölni valami aprólékos munkán,
4. Ugyanakkor eléggé hamar kijövök a sodromból, és ilyenkor ezt földhöz is csapom:D
5. Nem vagyok egy rendmániás:) (a zseni a káoszban is megtalálja a cuccait, vagy valami hasonló:D)
6. Ebből kifolyólag a gyerekeim sem azok, bár ők simán túltesznek rajtam szétpakolásban...
7. Olvasásmániám van, ha tehetem, reggeltől estig olvasok, még főzés közben is:) (ezt bezzeg sajna nem örökölték)
8. Zene - zene - zene, főleg klasszikus, a modernből csak úgy az Edda-korszakig bezárólag. Régen zenéltem is, ezt most az ifjabb nemzedék műveli.
9. Nem értek a gyerekekhez, hogy mertem mégis hármat szülni?! :D
10. Szeretek mindenféle kézműves dolgot: kötés, horgolás, foltvarrás, csipkeverés, üvegfestés, dekupázs..... még sorolhatnám sokáig. A varrás is közel áll hozzám nagyon, Lilinek pl az ünneplős ruháit én varrom, mert speciális igényei vannak:)

Én már nem adnám tovább, mert szerintem mindenkinél járt már a díj.

Nincsenek megjegyzések: