2009. november 22., vasárnap

PIF

Erre a játéka tavaly lehetett jelentkezni, amikor is az első három bejegyzést író ajándékot kap a blogtulajdonostól. Én most ezt a gyönyörű albumot kaptam Beától. Azt gondoltam, így karácsony előtt újra elindítom, hátha valaki szeretne tőlem ajándékot kapni, tavaly úgysem jelentkezett senki:(

Íme a szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.

2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.

3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :-)

4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.

5. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

Szóval, az első három jelentkező majd valamilyen ajándékot fog kapni tőlem, még nem tudom, hogy mit:) (de nem képeslapot, valami komolyabbat)

Várom a jelentkezőket!!!!!!!!

3 megjegyzés:

Bea írta...

Én szeretnék, és én vagyok az első! Juppijáé! Akkor viszont én is újra meghirdetem, mert ugye ez volt a szabály?
:-)

Linsey írta...

Jelentkezek én is, nagyon szívesen kapnék tőled bármit, gyönyörű dolgok kerülnek ki a kezeid közül. Igaz nekem még a tavalyiakat is el kell készítenem, de hátha jövőre szorgalmasabb leszek:)

Kriszta írta...

Szia!
És tádádádááááááám, én vagyok a harmadik!
Vagyis nagyon szeretnék ajándékot kapni tőled!